tiistai 4. joulukuuta 2012

Luukku 4 + Dottie ♥

Päivä 1 ; Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin.
 
Päivä 2 ; Ensimmäinen hevonen jolta putosin.
 
Päivä 3 ; Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen.

Päivä 4 ; Hevonen jota ikävöin eniten.

Päivä 5 ; Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut.

Päivä 6 ; Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut.

Päivä 7 ; Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut.

Päivä 8 ; Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.

Päivä 9 ; Ensimmäinen lempiponi.
 
Päivä 10 ; Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten.
 
Päivä 11 ; Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä.
 
Päivä 12 ; Uusin hevostuttavuus.
 
Päivä 13 ; Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni.
 
Päivä 14 ; Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti.
 
Päivä 15 ; Hevonen jolta olen tippunut pahiten.
 
Päivä 16 ; Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.
 
Päivä 17 ; Hauskin hevonen jolla olen ratsastanut.
 
Päivä 18 ; Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.
 
Päivä 19 ; Vaikuttavin hevonen.
 
Päivä 20 ; Pienen hevonen jolla olen ratsastanut.
 
Päivä 21 ; Suurin hevonen jolla olen ratsastanut.
 
Päivä 22 ; Itsepäisin hevonen jolla olen ratsastanut.
 
Päivä 23 ; Hevonen jonka haluaisin omaksi.
 
Päivä 24 ; Elämäni tärkein hevonen.
 
 
4. Hevonen jota ikävöin eniten...En oikein tiiä, koska en tällä hetkellä ikävöi ketään oikeastaan, mutta jos joku pitää sanoa niin on kaksi heppaa jotka haluisin taas nähdä ♥ DULD JA THAVANNA ♥
 
 Duld on issikka, joka asustee meidän mökin lähellä, Saaga-tallilla. Se on ehdottomasti mun suosikki heppa kyseiseltä tallilta (= Sillä on ihanat askeleet, mutta ainoo huono puoli on laiskuusssss XD

Thavanna on äitini työkaverin heppa, joka on valmennuksessa Mäntsälässä tällä hetkellä.. Se on vaan niiin ihana! :3 Sanat ei riitä kuvaamaan, kuinka paljon rakastan kyseistä heppaa! Se vaan on niin PARAS! ♥ Hamuileva jätti ♥ :3
 
 
p.s Menin tänään Dottiella ekaa kertaa ilman satulaa! (: Kerran pääsin kokeilemaan kentän pohjaa, mutta muuten meni tunti hyvin! En aatellu tehdä tästä tunnista postausta kun ei oo materiaaliakaan. Olin tokalla tunnilla, koska mun tunnilla olisin ollu ainoo ratsastaja XD mentiin itsenäisesti + laukat erikseen. Ekalla laukka kierroksella käväisin pohjalla, mutta tokalla kierroksella mentiin paremmin. Laukka oli väärä, mutta en vaihtanut, koska olin juuri saanut hyvän tasapainon =D


6 kommenttia:

  1. Oliksä yksin vai oliks joku sun kaa tunnil?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin tiistain tokalla tunnilla! C: meit oli viis sillä tunnilla. Oli jännää olla ruotsinkielisellä tunnilla! :D

      Poista
    2. Kauanko oot opetellu ruotsia, vai osaatko sitä muuten?

      Poista
    3. Aloin opiskelamaan ruotsia kaks ja puoli vuotta sitten ja en osaa puhua ruotsia kovin hyvin, mutta ymmärrän sitä kohtalaisesti! (: tolla tunnilla ohjeet oli eka ruotsiks ja sit se ope suomensi ne mulle, mutta osaan vähän ruotsinkielistä heppa sanastoa niin ymmärsin myös vähän ohjeita jo ruotsiksi. :) eli en osaa ruotsia luonnostaan (:

      Poista
    4. Aaa.. :) Nyt luinki sen kohan mis se luki. Olitko ainoo siin tunnil joka tipahti?

      Poista
    5. Jooo xDD Oli tosi lähellä, et Hanna ois tippunu Dexulta, mutta se just ja just pysy kyydissä! :D

      Poista